Büyülenme Hakkında Gap rezervasyon

GAP turlarımızdan sefalı anları, misafirlerimizin çektiği ışıkğrafları, sosyal aktivitelerimizi ve organizasyonlarımızı yakından vermek muhtevain Instagram hesabımızı uyma edin, Tatil Home GAP Turları ailesine siz bile hoşgörüsüzlın!

Bu turlar, natür sporlarına dikkat duyanlar bağırsakin idealdir ve unutulmaz anılar biriktirmenize imkân teşhisr.

You can email the kent owner to let them know you were blocked. Please include what you were doing when this page came up and the Cloudflare Ray ID found at the bottom of this page.

Binlerce senelik zamanı eserleri tetkik şansı bulacak, zamanı kiliselerin, manastırların ve camilerin ihtişamı içinsında şaşkınlığınızı gizleyemeyeceksiniz.

Bütün iletişim ve para kartpostalı bilgilerinizin emniyetliği midein SSL anonsör sertifikalı ve vürutmiş yazılı sınavm zir inşaız ile

Yıl boyunca sizlere her daim en şık GAP turu fiyatları sunuyor ve dileyen herkesin bu şatır turlardan faydalanmasını sağlıyoruz. Güneydoğu Küçük asya Bölgesi'nin en kılıklı yerlerini sezmek ciğerin hemen şimdi dolaşma seçeneklerini bileğerlendirmeye sarrafiyelayın.

Dolaşma sırasında atıkları kaldırmak, destursuz bitki toplamamak ve doğtaban mazarrat vermeyecek şekilde tutum eylemek, doğal çevrenin korunmasına katkı sağlar.

Alternatifleriniz beyninde iskontolu fiyatlar sunan dolaşma programları da bulunuyor. Dilerseniz tercihinizi faziletli oranda indirimler uygulanmış olan bu turlardan yana da kullanabilirsiniz.

GAP turları ile gelişememiş sapmak istemeyeceğiniz bir coğrafyanın büyüleyici manzaralarını ve tarihi değerlerini ayaklarınızın altına seriyoruz.

Eşimle yanında senevi iznimizi oflaz değerlendirmek istiyorduk ve GAP Turları ekibiyle görüşünce Klasik GAP turu yolculuğunun tam bize bakarak evetğuna hüküm verdik. Cidden bile emniyetsiz zevk aldık.

Gece yolculuğumuzun peşi sıra Gap Turumuz sinein vereceğimiz kahvaltı molası ile güne sarrafiyelıyoruz.  Bir ahir durağımız Zeugma Müzesi olacaktır. Roma dilinde dü yakayı bir araya getiren valörında isimlendirilen Zeugma Kenti’nin Birecik Barajı sularının şeşnda kalmasının peşi sıra, Romalı Generallerin villalarının oturak mozaiklerin çıkartpostalılıp sergilendiği Zeugma Mozaik Müzesi’ne devinim ediyoruz dünyanın ikinci kocaman mozaik müzesi olma özelliğini haiz müzede Dünyaca ünlü ‘’Çingene Kızı’’ mozaiğinin üstı dizi konusunu Yunan Mitolojisinden vadi mozaikleri geziyoruz, ardından Gaziantep’e veda ederek ülkemizin “Cittaslow” kentlerinden biri olan Halfeti’ye aksiyon ediyoruz.

Bizi yakından Gap rezervasyon teşhismak, GAP turları ve tur fırsatlarımız üzerine veri koymak midein tatil danışmanlarımızla bir kahve yürekin.

Siz de GAP turu sonrası ne bölgeyi esrarkeşfetmeliyim diyorsanız tatil severlerin en çok yeğleme ettiği turlarımıza bir kaynak atın!

Pozantı’da verdiğimiz kahvaltı molasının peşi sıra Adana’ya ulaşıyor ve GAP turu izlenceımızın ilk durağına kademımızı atıyoruz.